AVIS LEGAL

En compliment del deure d’informació recollit en l’article 10 de la Llei 34/2002, d’11 de juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic (LSSICE), el titular del lloc web, l’informa del següent:

• Denominación social: Plataforma Contra El Soroll I La Contaminació Química Dels Avions, Prou Soroll.
  • NIF: G64096514
  • Domicili: Avinguda 302, 87- 89 , 08860 – Castelldefels (Barcelona)
  • Inscrita en el Registre d’Associacions del Ministeri de l’Interior a Barcelona, secció 1, inscripció 32089

Amb els límits establerts en la llei, Plataforma Contra el Soroll i la Contaminació Química dels Avions, Prou Soroll. No assumeix cap responsabilitat derivada de la falta de veracitat, integritat, actualització i exactitud de les dades o informacions contingudes en les seves pàgines web.

Els continguts i informacions no vinculen Plataforma Contra el Soroll i La Contaminació Química dels Avions, Prou Soroll. Tampoc constitueixen opinions, assessorament o assessorament jurídic de cap tipus ja que es tracta merament d’un servei ofert amb finalitats informatives i divulgatives.

Las pàgines de Internet de Plataforma Contra El Soroll I La Contaminació Química Dels Avions, Prou Soroll. poden contenir enllaços (links) a altres pàgines de terceres parts que Plataforma Contra El Soroll I La Contaminació Química Dels Avions, Prou Soroll. no pot controlar. Per tant, Plataforma Contra El Soroll I La Contaminació Química Dels Avions, Prou Soroll. no pot assumir responsabilitats per el contingut que pugui aparèixer en pàgines de tercers.

Els textos, imatges, sons, animacions, programari i la resta de continguts inclosos en aquest lloc web són propietat exclusiva de Plataforma Contra El Soroll i La Contaminació Química dels Avions, Prou Soroll. o els seus llicenciants. Qualsevol acte de transmissió, distribució, cessió, reproducció, emmagatzematge o comunicació pública total o parcial, haurà de comptar amb el consentiment exprés de Plataforma Contra el Soroll i la Contaminació Química dels Avions, Prou Soroll.

Així mateix, per accedir a alguns dels serveis que plataforma contra el soroll i la contaminació química dels avions, Prou Soroll. a través del lloc web, haurà de facilitar algunes dades personals. En compliment del que disposa el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, sobre protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, l’informem que, mitjançant l’emplenament d’aquests formularis, les seves dades personals seran incorporades i seran tractades en els fitxers de Plataforma Contra El Soroll i La Contaminació Química dels Avions, Prou Soroll. amb la finalitat de poder prestar i oferir els nostres serveis així com informar-lo de les millores del lloc web.

Així mateix, l’informem que tindrà la possibilitat en tot moment d’exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació, oposició, limitació i portabilitat de les seves dades personals, de forma gratuïta per correu electrònic a: plataformaprousoroll@gmail.com o a l’adreça: Avinguda 302, 87- 89 , 08860 – Castelldefels (Barcelona).

REV: 20.3009